رونق بازار خودرو در آستانه تابستان / کم‌فروشی مجدد خودروسازان بازار را ملتهب می‌کند + قیمت
 

با نزدیک شدن به فصل تابستان و رونق خرید و فروش خودرو و با توجه به اینکه قیمت جدید خودروها کاهش قابل توجهی نسبت به نرخ‌های مصوب قبلی نداشت، قیمت برخی خودروها در بازار بار دیگر به روند قبلی خود بازگشته است.
طی ماه‌های اخیر برخی مشتریان برای خرید خودروها دست نگه داشته بودند تا با ورود شورای رقابت به بحث قیمت‌گذاری، قیمت خودروها کاهش یابد و پس از آن، نسبت به خرید اقدام کنند،اما در نهایت با تعیین قیمت جدید خودروها نزدیک به نرخهای قبلی، تقاضای خرید خودرو کم کم وارد بازار می‌شود و این تقاضا با نزدیک شدن به فصل تابستان بیشتر هم خواهد شد.
در عین حال، عدم عرضه خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز متناسب با نیاز بازار باعث شده تا تقاضای خرید خودرو چندان از سوی خودروسازان پوشش داده نشود و همین مسئله، افزایش قیمت برخی خودروها را در بازار به همراه داشته است.


افزایش 3 میلیون تومانی قیمت تندر و رشد 4 میلیونی مگان

پژو 206 تیپ 2 از جمله خودروهایی است که طی روزهای اخیر افزایش قیمت 2 میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر به قیمت 35 میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت پژو 405 با رشد 500 هزار تومانی طی روزهای گذشته به 24 میلیون تومان رسیده و در مورد تندر 90 ایران خودرو نیز می‌توان به افزایش یک میلیون تومانی قیمت مدل e1 این خودرو و عرضه آن به قیمت 30 میلیون تومان اشاره کرد. قیمت تندر 90 ایران خودرو مدل e2‌ نیز با افزایش 3 میلیون تومانی به 33 میلیون تومان رسیده است.

در مورد تندر 90 پارس خودرو نیز می‌توان به افزایش 2 میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار و عرضه آن به قیمت 34 میلیون تومان اشاره کرد. قیمت مگان نیز با رشد 4 میلیون تومانی به 81 میلیون تومان رسیده است.

در عین حال، قیمت تیانا با رشد 16 میلیون تومانی به 142 میلیون تومان رسیده و قیمت ماکسیما نیز با افزایش 5 میلیون تومانی به 115 میلیون تومان افزایش یافته است.



رشد 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودروهای خارجی

در مورد خودروهای خارجی نیز می‌توان به رشد 10 میلیون تومانی قیمت کرولا و عرضه آن به قیمت 110 میلیون تومان، افزایش 4 میلیون تومانی قیمت یاریس هاچ‌بک و فروش آن به قیمت 80 میلیون تومان و رشد 3 میلیون تومانی قیمت اپتیما و عرضه آن به قیمت 145 میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت آزرا نیز با رشد 5 میلیون تومانی به 190 میلیون تومان رسیده و قیمت جنسیس و سانتافه نیز با رشد 5 میلیون تومانی، به ترتیب به 265 و 175 میلیون تومان رسیده است.

سوناتا نیز این روزها در بازار 152 میلیون تومان معامله می‌شود که رشد 2 میلیون تومانی قیمت این خودرو را طی روزهای اخیر نشان می‌دهد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 457
بازدید دیروز : 2041
بازدید هفته : 3968
بازدید ماه : 3786
بازدید کل : 466610
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2